Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (2)Автореферати дисертацій (1)Реферативна база даних (29)Авторитетний файл імен осіб (1)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Клепко С$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 26
Представлено документи з 1 до 20
...
1.
 

Постметодика : наук.-метод. пед. журн. / Полтав. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти ім. М. В. Остроградського. – Полтава: [б. в.], 1993. - Виходить раз на два місяці. - ISSN 1815-3194

Додаткові відомості та надходження

2.

Клепко С. Ф. 
Заклад, який навчає вчителів [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко, Л. В. Литвинюк // Історична пам'ять. - 2010. - Вип. 1. - С. 142-143. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ip_2010_1_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 210.257 Kb    Зміст випуску     Цитування
3.

Клепко С. 
Основні поняття закону України "Про вищу освіту" [Електронний ресурс] / С. Клепко // Вища освіта України. - 2014. - № 3. - С. 30-37. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2014_3_6
Проаналізовано системотвірну роль Закону України «Про вищу освіту» від 2014 р. Відзначено особливу функцію закону в упорядкуванні категоріального апарату вищої освіти. Виявлено недоліки визначення терміну «вища освіта» в Законі України «Про вищу освіту» та проблемність більшості сучасних міжнародних програмних визначень цього поняття. Розкрито особливості підходу Закону до визначення системи освіти та піднято питання про включення до неї підсистем «входу» та «виходу» із власне системи вищої освіти. Висвітлено методологічні підходи, які застосовувалися авторами Закону під час визначення структури вищої освіти. З’ясовано, що визначення мети системи вищої освіти подане в Законі без уточнення супутніх йому понять. Виявлено суттєві помилки у застосування системного підходу в оптимізації структури системи вищої освіти України в Законі «Про вищу освіту».Проанализирована системообразующая роль Закона Украины «О высшем образовании» от 2014 г. Отмечена особая функция Закона в составлении категориального аппарата высшего образования. Выявлены недостатки определение термина «высшее образование» в Законе Украины «О высшем образовании» и проблемность большинства современных международных программных определений этого понятия. Раскрыты особенности подхода Закона к определению системы образования и поднят вопрос о включении в нее подсистем «входа» и «выхода» из собственно системы высшего образования. Освещены методологические подходы, которые применялись авторами Закона при определении структуры высшего образования. Выяснено, что определение цели системы высшего образования представлено в Законе без уточнения сопутствующих ему понятий. Отмечены существенные ошибки в применении системного подхода в оптимизации структуры системы высшего образования Украины в Законе «О высшем образовании».Analyzed is the backbone role of the law "On Higher Education" by 2014. Noted is the special function of the law in making categorical apparatus of higher education. Identified is weaknesses definition of "higher education" in the law "About Higher Education" and problem of most modern international policy definitions of this concept. Disclosed are the features of the approach to the definition of the law of the education system and raised the question of the inclusion of a subsystem "input" and "output" of the actual system of higher education. Highlighted are the methodological approaches that have been used by the authors of the law in determining the structure of higher education. Found is that the definition of the purpose of higher education is represented in the law without specifying its attendant concepts. Observed are substantial errors in the application of a systematic approach to optimize the structure of higher education in the law of Ukraine "On Higher Education".
Попередній перегляд:   Завантажити - 243.284 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
4.

Клепко С. Ф. 
Життєзнавство: філософські і курикулярні опції [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Філософія. - 2016. - Вип. 46(2). - С. 37-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhnpu_filos_2016_46(2)__5
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.623 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Клепко С. 
Прецедентний текст української освітології [Електронний ресурс] / С. Клепко // Вища освіта України. - 2012. - № 1. - С. 113-124. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vou_2012_1_20
Попередній перегляд:   Завантажити - 263.733 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Клепко С. Ф. 
Педагогіка миру і філософія війни: пошук істини [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2016. - № 2. - С. 21-23. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2016_2_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 258.254 Kb    Зміст випуску     Цитування
7.

Клепко С. Ф. 
Методичні рекомендації з підготовки та оформлення статей до шостого тому "Освіта і наука" "ПОЛТАВІКИ –Полтавської Енциклопедії" [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко, З. В. Резніченко, Р. Л. Гавриш, Л. В. Литвинюк // Постметодика. - 2016. - № 2. - С. 45-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2016_2_9
Попередній перегляд:   Завантажити - 349.091 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Клепко С. Ф. 
Життєзнавство в освіті: філософські і курикулярні опції [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2016. - № 1. - С. 9-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2016_1_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 788.689 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Клепко С. Ф. 
Думка про третє покоління стандарту початкової загальної освіти [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2015. - № 4. - С. 9-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2015_4_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 905.783 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Клепко С. Ф. 
Освітнє краєзнавство: проект енциклопедичного тому "ПОЛТАВІКИ" [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко, Л. В. Литвинюк // Постметодика. - 2015. - № 3. - С. 12-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2015_3_5
Попередній перегляд:   Завантажити - 557.158 Kb    Зміст випуску     Цитування
11.

Клепко С. Ф. 
Чи існує громадянська освіта в Україні-2015? [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2015. - № 2. - С. 2-11. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2015_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 754.443 Kb    Зміст випуску     Цитування
12.

Клепко С. Ф. 
Рецензия на книгу Гётца Хиллига "В поисках істинного Макаренко. Русскоязычные публикации (1976–2014)" [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2014. - № 4. - С. 57-58. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2014_4_14
Попередній перегляд:   Завантажити - 80.69 Kb    Зміст випуску     Цитування
13.

Клепко С. Ф. 
Тезаурусний підхід до навчання в системі підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2014. - № 3. - С. 2-13. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2014_3_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 156.658 Kb    Зміст випуску     Цитування
14.

Клепко С. Ф. 
Понятійно-категоріальний апарат проектів Закону України "Про вищу освіту". Частина 2: "Післядипломна освіта" в структурі вищої освіти [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2014. - № 2. - С. 53-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2014_2_16
Досліджено понятійно-категоріальний апарат проектів Закону України "Про вищу освіту" (2010 − 2013 рр.), а саме: проект Міністерства освіти, науки, молоді і спорту України, Ю. Р. Мірошниченка, М. З. Згуровського, А. П. Яценюка, С. В. Ківалова. Встановлено, що розробники законопроектів приділяють недостатню увагу визначенню мети національної системи вищої освіти, понять "вища освіта", "система вищої освіти", "структура вищої освіти". Зазначено, що унаслідок цього окремі пропоновані регулятивні заходи виявляються неактуальними і несприятливими для розвитку вищої освіти країни як системи, відповідальної за консолідацію суспільства, його економічний, культурний, освітній та інтелектуальний розвиток. Здійснено розлоге цитування джерел та наведення їх у посиланнях до статті з метою найглибшого обгрунтування тез і полегшення критичного їх розгляду читачем. Звернуто увагу, зокрема на нечіткість наявних дефініцій у невизначеному статусі "післядипломної освіти", яка має бути або частиною вищої освіти, або складовою "освіти впродовж життя". Констатовано, що найповніше систему вищої освіти відображає проект А. П. Яценюка, і це бачення потрібно зберегти в остаточному законопроекті.Исследован понятийно-категориальный аппарат проектов Закона Украины "О высшем образовании" (2010 - 2013 гг.), а именно: проект Министерства образования, науки, молодежи и спорта Украины, Ю. Г. Мирошниченко, Н. С. Згуровского, А. П. Яценюка, С. В. Кивалова. Установлено, что разработчики законопроектов уделяют недостаточное внимание определению цели национальной системы высшего образования, понятиям "высшее образование", "система высшего образования", "структура высшего образования". Отмечено, что в результате этого отдельные предлагаемые регулятивные меры оказываются неактуальными и неблагоприятными для развития высшего образования страны как системы, ответственной за консолидацию общества, его экономическое, культурное, образовательное и интеллектуальное развитие. Осуществлено обширное цитирование источников и приведение их в ссылках статьи с целью глубокого обоснования тезисов и облегчения критического их рассмотрения читателем. Обращено внимание, в частности, на нечеткость имеющихся дефиниций в неопределенном статусе "последипломного образования", которое должно быть или частью высшего образования, или составляющей "образования в течение жизни". Констатировано, что наиболее полно систему высшего образования отражает проект А. П. Яценюка, и это видение нужно сохранить в конечном законопроекте.Studied concepts and categories of the draft Law of Ukraine "On Higher Education" (2010-2013), Namely the project of the Ministry of Education, Science, Youth and Sports of Ukraine, J. R. Miroshnichenko N. S. Zgurovsky, A. P. Yatsenyuk, S. V. Kivalov. Established that the drafters pay insufficient attention to the definition of the purpose of the national system of higher education, the concepts of "higher education", "higher education", "higher education structure." Indicated that as a result of some proposed regulatory measures are irrelevant and unfavorable to the development of higher education in the country as a system responsible for the consolidation of society and its economic, cultural, educational and intellectual development. Done lengthy citation of sources and pointing them in the links to the article for the purpose of profound study author abstracts and facilitate critical consideration readers. Note in particular the lack of clarity in the existing definitions in an uncertain status "postgraduate education" to be part of or higher education, or the 'lifelong learning'. It notes that fully reflects the university system project A. P. Yatsenyuk, and you want to keep that vision in the final draft.Досліджено понятійно-категоріальний апарат проектів Закону України "Про вищу освіту" (2010 - 2013). Зазначено, що нечіткість дефініцій призводить до невизначеного статусу "післядипломної освіти". Щодо неї залишається незрозуміло, є вона частиною вищої освіти чи складовою "освіти впродовж життя". Щоб уникнути такої невизначеності, пропонується послідовно дотримуватися системного підходу, тобто, передусім, оптимізувати усю систему вищої освіти, а не відокремлені її частини. Роглянуто питання щодо моделі переходу "ВНЗ - ринок праці" - "арифметика підготовки кадрів з вищою освітою та питання прирівнювання "спеціалістів" до "магістрів".
Попередній перегляд:   Завантажити - 192.159 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
15.

Клепко С. Ф. 
Понятійно-категоріальний апарат проектів Закону України "Про вищу освіту". Частина 1: Необхідність уточнення термінів [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2014. - № 1. - С. 9-16. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2014_1_4
Досліджено понятійно-категоріальний апарат проектів Закону України "Про вищу освіту" (2010 − 2013 рр.), а саме: проект Міністерства освіти, науки, молоді і спорту України, Ю. Р. Мірошниченка, М. З. Згуровського, А. П. Яценюка, С. В. Ківалова. Встановлено, що розробники законопроектів приділяють недостатню увагу визначенню мети національної системи вищої освіти, понять "вища освіта", "система вищої освіти", "структура вищої освіти". Зазначено, що унаслідок цього окремі пропоновані регулятивні заходи виявляються неактуальними і несприятливими для розвитку вищої освіти країни як системи, відповідальної за консолідацію суспільства, його економічний, культурний, освітній та інтелектуальний розвиток. Здійснено розлоге цитування джерел та наведення їх у посиланнях до статті з метою найглибшого обгрунтування тез і полегшення критичного їх розгляду читачем. Звернуто увагу, зокрема на нечіткість наявних дефініцій у невизначеному статусі "післядипломної освіти", яка має бути або частиною вищої освіти, або складовою "освіти впродовж життя". Констатовано, що найповніше систему вищої освіти відображає проект А. П. Яценюка, і це бачення потрібно зберегти в остаточному законопроекті.Исследован понятийно-категориальный аппарат проектов Закона Украины "О высшем образовании" (2010 - 2013 гг.), а именно: проект Министерства образования, науки, молодежи и спорта Украины, Ю. Г. Мирошниченко, Н. С. Згуровского, А. П. Яценюка, С. В. Кивалова. Установлено, что разработчики законопроектов уделяют недостаточное внимание определению цели национальной системы высшего образования, понятиям "высшее образование", "система высшего образования", "структура высшего образования". Отмечено, что в результате этого отдельные предлагаемые регулятивные меры оказываются неактуальными и неблагоприятными для развития высшего образования страны как системы, ответственной за консолидацию общества, его экономическое, культурное, образовательное и интеллектуальное развитие. Осуществлено обширное цитирование источников и приведение их в ссылках статьи с целью глубокого обоснования тезисов и облегчения критического их рассмотрения читателем. Обращено внимание, в частности, на нечеткость имеющихся дефиниций в неопределенном статусе "последипломного образования", которое должно быть или частью высшего образования, или составляющей "образования в течение жизни". Констатировано, что наиболее полно систему высшего образования отражает проект А. П. Яценюка, и это видение нужно сохранить в конечном законопроекте.Studied concepts and categories of the draft Law of Ukraine "On Higher Education" (2010-2013), Namely the project of the Ministry of Education, Science, Youth and Sports of Ukraine, J. R. Miroshnichenko N. S. Zgurovsky, A. P. Yatsenyuk, S. V. Kivalov. Established that the drafters pay insufficient attention to the definition of the purpose of the national system of higher education, the concepts of "higher education", "higher education", "higher education structure." Indicated that as a result of some proposed regulatory measures are irrelevant and unfavorable to the development of higher education in the country as a system responsible for the consolidation of society and its economic, cultural, educational and intellectual development. Done lengthy citation of sources and pointing them in the links to the article for the purpose of profound study author abstracts and facilitate critical consideration readers. Note in particular the lack of clarity in the existing definitions in an uncertain status "postgraduate education" to be part of or higher education, or the 'lifelong learning'. It notes that fully reflects the university system project A. P. Yatsenyuk, and you want to keep that vision in the final draft.Досліджено понятійно-категоріальний апарат проектів Закону України "Про вищу освіту" (2010 - 2013). Зазначено, що нечіткість дефініцій призводить до невизначеного статусу "післядипломної освіти". Щодо неї залишається незрозуміло, є вона частиною вищої освіти чи складовою "освіти впродовж життя". Щоб уникнути такої невизначеності, пропонується послідовно дотримуватися системного підходу, тобто, передусім, оптимізувати усю систему вищої освіти, а не відокремлені її частини. Роглянуто питання щодо моделі переходу "ВНЗ - ринок праці" - "арифметика підготовки кадрів з вищою освітою та питання прирівнювання "спеціалістів" до "магістрів".
Попередній перегляд:   Завантажити - 205.361 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
16.

Клепко С. Ф. 
Вектори взаємодії між філософією освіти та освітніми практиками: спроба ідентифікації [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2013. - № 5. - С. 2-4. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2013_5_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 147.614 Kb    Зміст випуску     Цитування
17.

Клепко С. Ф. 
Гегелівська стратегія навчання:віртуальна екскурсія по hegel haus в Штуттгарті [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2012. - № 6. - С. 3-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_6_4
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.082 Mb    Зміст випуску     Цитування
18.

Клепко С. Ф. 
Персональне середовище управління знаннями і розвиток професійної компетентності педагогічних працівників [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2012. - № 2. - С. 2-6. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2012_2_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 484.362 Kb    Зміст випуску     Цитування
19.

Клепко С. Ф. 
Філософія освіти як управління репрезентацією знань [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2011. - № 6. - С. 2-10. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2011_6_3
Розкрито новий вимір філософії освіти – управління знаннями на шляху перетворення суспільства на суспільство знань. Обгрунтовано необхідність якісно іншого рівня аналізу сучасного стану освітньої науки та практики, зокрема трансформації комунікативної дії філософії на стратегічну. Досліджено зв'язок філософських та освітніх стратегій (зокрема, стратегії постнекласичної освіти, радикального з'єднання філософії й освіти, ексцентричної експериментальної стратегії), їх потенціал у створенні ефективної та сучасної „генеративної системи освіти” – освіти як репрезентації свободи.Раскрыто новое измерение философии образования - управление знаниями на пути превращения общества в общество знаний. Обоснована необходимость качественно иного уровня анализа современного состояния образовательной науки и практики, в частности трансформации коммуникативного действия философии на стратегическую. Исследована связь философских и образовательных стратегий (в частности, стратегии постнеклассического образования, радикального соединения философии и образования, эксцентричной экспериментальной стратегии), их потенциал в создании эффективной и современной "генеративной системы образования" - образования как репрезентации свободы.is disclosed a new dimension of the philosophy of education - knowledge management for the transformation of society in the knowledge society. The necessity of a qualitatively different level of analysis of the current state of educational theory and practice, in particular the transformation of communicative action on the strategic philosophy. The connection between the philosophical and educational strategies, the potential for an effective and modern "generative system of education" - education asa representation of freedom.
Попередній перегляд:   Завантажити - 656.441 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
20.

Клепко С. Ф. 
Едукологічні репрезентація знань: парадигми освіти [Електронний ресурс] / С. Ф. Клепко // Постметодика. - 2011. - № 5. - С. 2-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Postmetodyka_2011_5_3
Попередній перегляд:   Завантажити - 663.138 Kb    Зміст випуску     Цитування
...
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського